Reacties
Reacties 1 - 19 van 19
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Alida Van Rijn | wat een prachtige foto's en mooie verhalen, dus… | 13 feb. '19 |
| Joosje | Hallo Wil en Abe, dank voor jullie prachtige verslag… | 13 feb. '19 |
| Lenie | Wat een bijzondere ervaring! Super! | 3 feb. '19 |
| Joke | Lieve Wil en Abe, het is bijna niet te geloven dat… | 3 feb. '19 |
| Els kwink | Wat een prachtige reisen weer schitterende foto`s. | 1 feb. '19 |
| Dick en Hanneke | Hoi Abe en Wil, Wat is dat genieten geweldig! Prachtige… | 1 feb. '19 |
| K Manders | Hi Wil en Abe; fantastisch begin van 2019! Niet depri… | 1 feb. '19 |
| Erna | Prachtig! Wat goede start van jullie reis! | 31 jan. '19 |
| An | Gewéldig Abe!! Hopelijk zien jullie nóg meer Noorderlicht!… | 31 jan. '19 |
| Sytske | bijzonder..... | 31 jan. '19 |
| Sytske | prachtig plaatje | 31 jan. '19 |
| Henk en Renske | Prachtig dat Noorderlicht. Wij vandaag sneeuw en mistfoto's… | 31 jan. '19 |
| [email protected] | Mooi hoor! | 31 jan. '19 |
| Nicolette Molenaar | fijne vakantie bij ons is het ook koud we hadden minus… | 30 jan. '19 |
| Alida Van Rijn | Het is weer genieten, prachtig mooi zo te zien, groeten… | 30 jan. '19 |
| Joke | Geniet er lekker van samen! | 29 jan. '19 |
| Geerhard | We gaan jullie reis weer volgen hoor, fijne vakantie.… | 29 jan. '19 |
| Lenie | Fijne vakantie! Leuk om weer mee te kunnen kijken! | 29 jan. '19 |
| Henk en Renske | Dank dat we weer mogen meegenieten. | 29 jan. '19 |

- Alida Van Rijn: wat een prachtige foto's…
- Joosje: Hallo Wil en Abe, dank voor…
- Lenie: Wat een bijzondere ervaring!…
- Joke: Lieve Wil en Abe, het is…
- Els kwink: Wat een prachtige reisen…
Alle reacties »