Reacties
Reacties 1 - 16 van 16
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lenie | Dat was een pittige tocht! Jullie hebben je kruisje… | 3 aug. '22 |
| Gerbrich | Wat ontzettend leuk om die plaatjes van boven te zien.… | 2 aug. '22 |
| Abe & Wil Maaijen | Ja en Nee . Het zijn o.a. de organisator van giro… | 1 aug. '22 |
| Sytske | Gewoon zwaar! Waren zij hier n.a.v. de ronde over… | 1 aug. '22 |
| Abe & Wil Maaijen | Bedankt. De groep van 5 Italiaanse deelnemers hebben… | 1 aug. '22 |
| Sytske | Complimenti!!! 🍀👍🏻🌻 | 1 aug. '22 |
| Renske en Henk | En wij hebben mogen.meegenieten van zulke doorzetters! | 1 aug. '22 |
| Ina | Van harte Abe en Wil, prachtige prestatie! | 31 jul. '22 |
| Abe & Wil Maaijen | Ja natuurlijk. We hebben een top week gehad, met heel… | 31 jul. '22 |
| [email protected] | Knappe prestatie! | 31 jul. '22 |
| Renske en Henk | Toppers, complimenten hoor. Hoop dat de leuke momenten… | 31 jul. '22 |
| Renske en Henk | En wij maar denken dat het schaatsen van de 11 stedentocht… | 28 jul. '22 |
| An | Heel veel plezier Wil en Abe!! | 25 jul. '22 |
| [email protected] | Succes en veel plezier! | 24 jul. '22 |
| Renske en Henk | Heel veel plezier. Dan had ik t toch goed dat Wil… | 24 jul. '22 |
| Rik Vierstraete | Succes met de Elfstedentocht, Wenst Wil een Gelukkige… | 24 jul. '22 |

- Lenie: Dat was een pittige tocht!…
- Gerbrich: Wat ontzettend leuk om die…
- Abe & Wil Maaijen: Ja en Nee . Het zijn o.a.…
- Sytske: Gewoon zwaar! Waren zij hier…
- Abe & Wil Maaijen: Bedankt. De groep van 5 Italiaanse…
Alle reacties »