Uitzieken bij Laguna Chalviri

14 oktober 2016 - Laguna Chalviri, Bolivia

11 okt. Martes.
Lekker geslapen komen we uit bed. Ik voel me te slap om verder te gaan, dus besluiten we nog een nacht te blijven. Lekker  rustig aan een klein beetje eten en opknappen. Ik maak mijn camera schoon, maak bakups van de sd kaarten met foto,s. Ook schrijf ik dit verhaal. Wil is een bad gaan nemen in de warme bron hier 50 m  vandaan. Wil in bad Vanmorgen kwam er in de koude lucht grote wolken waterdamp vanaf.  Nu is het warmer en zie je die niet meer. Vanmiddag koelt het weer af, dan ga ik er foto,s van maken.  Rond de middag is het hier hartstikkedruk. Ruim 20 jeeps staan hier, een deel van de passagiers nemen een bad in de warme bron. Het is een stenen bad van een meter of 8 doorsnede. Het water, komt zo uit de grond met een temeratuur van rond de 40 graden. Ook is deze plek een plaats waar de dagtouristen een middag maal eten. In ons hospidage zitten er een kleine 20. Zodra deze zijn vertrokken kunnen we ook een maaltje krijgen. Rijst met vispasta en veel verse groente. Wil is helemaal in haar element. Na een midag dutje neem ik ook een bad in de warme bron. Lekker voor de spieren en tevens weer gewassen.

1. Willeke:
    14 oktober 2016