Niets doen in Salta

5 november 2016 - Salta, Argentinië

5 nov. Sabado

Vanmorgen eerst onder de douche en scheren kan ook geen kwaad. Bij het ontbijt is het nog stil, we zijn de eerste, en dat om half 8. Wil voelt zich een beetje gammel dus houd ze zich voorlopig een beetje rustig. Ik ga rond 10 uur boodschappen doen. Brood groenten fruit ect. Ook ga ik hij de vvv langs, wellicht hebben ze info over fietsroutes of tochten rond Salta. Maar helaas, alles wat ze voorstellen zijn we al geweest. Maar nu Wil vandaag wat gammel is zien we morgen wel verder. Tegen 12 ben ik weer terug. Ik eet wat verse bruine bolletjes, Wil niets. Na de middag zijn we lui. Wil gaat een poosje plat en ik ga lui op de bank in de “lobby” verder in m'n boek, dat nu super spannend wordt. Opeens is het half 5 als Wil me roept voor eten. Ze heeft rijst gekookt en groenten. Zelf eet ze ook weer een beetje. Wellicht is ze morgen weer opgeknapt. Mijn plannetje om tegen de avond op het plein fotos te gaan maken bij de avondzon mislukt. Het is nl. Helemaal bewolkt en benauwd warm 32 gr. Wellicht morgen beter. Ik pak m'n boek maar weer op en lees het nu uit

1. Sytske:
    6 november 2016
    Ciao, ik heb met mama de laatste verhalen gelezen en foto's gekeken. Geniet van t mooie Argentinië deze laatste dagen. mama ok hier in Italië al giet t nu voor de 2e dag onophoudelijk maar boven sneeuwt t. Morgen weer zon. veel groeten en goede terugreis, liefs van ons uit Italië
  2. Els kwink:
    6 november 2016
    Nog veel plezier dexe laatste dagen.