In en rond San Pedro 2

17 oktober 2016 - San Pedro De Atacama, Chili

Ik voelde me dus niet goed genoeg. Beter gezegd, ik was zo slap als een krant. Om 7 uur lag ik plat. Rond 22.00 uur wamen onze kamergenootjes binnen Paola en Andreas uit Equador. Zij doen vrijwilligerswerk in Santiago en reizen in het weekeinde.

16 okt. Domingo
Gelukkig heerlijk geslapen. Geen ellende gehad vannacht. Vanmorgen begonnen met wat thee en een biscuitje, wat een rotwoord. Gedurende de dag wat uitgebreid met gekookte reist met een perzik. Maar het gaat beter. Een wandelingetje haar het plein en een praatje met het reisbureau. s Middags gaan we informeren bij de busterminal voor een vervoer naar Salta. Probleem, er worden geen fietsen meegenomen. Later in de middag krijgen we bij de andere 2 maatschappijen het zelfde te horen. We staan hier met 5 fietsers die naar Salta willen. We wisselen email uit om elkaar op de hoogte te houden.  Ik informeer nog wat rond, maar ook een taxibusje is lastig. Ze mogen n.l. niet voorbij de grens werken. Het is te laat verder te zoeken. Ik voel mee goed genoeg voor een bord spaggettie. Morgen probeer ik een auto te huren. Dan kan ik zelf rijden, of een auto met een chauffeur, zodat hij zelf terug rijdt. Dus dat wordt afwachten. Ook kan ik morgen tegen de avond nog bij het reisbureau langs. Dan is de eigenaar er zelf, ook hij weet wellicht een oplossing.
Al met al was het een goede rustige dag gehad, welterusten.

De verbinding is vandaag heel slecht dus larer foto,s

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan en Anneke:
    17 oktober 2016
    Hoi Wil en Abe,
    Jullie hebben al veel gezien en beleefd. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Hopen dat jullie nu verder gezond de reis kunnen voortzetten. Geniet ervan! Wij doen dat van jullie verslagen.
  2. Maaike Maaijen:
    17 oktober 2016
    Wat een mooie verhalen, jullie gaan wel snel zeg salta was toch het eindpunt?
    Jullie hebben nog wel een paar weken te gaan.
    Groetjes
  3. Petra:
    18 oktober 2016
    De onvoorziene voorvallen maken de reis een belevenis.

groeten, Ron