Laatste dag LaPaz

20 september 2016 - La Paz, Bolivia

Vanmorgen lekker lui. Ja dat dacht je. Nog steeds gedraagt ons lijf zich een beetje naar de Hollandse klok. 6 Uur klaar wakker. Dus alle tassen omgepakt, klaar om te fietsen.  Na het ontbijt wat laatste spullen gekocht. Zoals benzine voor de brander. Wat brood enz. Daarna zijn we naar de busterminal gelopen. Daar uitgezocht welke bus we morgen moeten hebben en hoe het met de fietsen gaat. Verder over de heksenmarkt gelopen.  Op het plaza major aangekomen bleek er en muziek concours bezig. Verschillende orkesten van vooral jongelui speelden en marscheerden op het plein voor de St Franciscus kerk. Hier is elke dag wel wat te doen. Bij een stalletje op straat een middag maal gegeten. In LaPaz rijden er duizenden minibusjes als openaar vervoer. Voor 2 bolivanos 25 ct. Kun je instappen en meerijden tot je bestemming. Ook wij. Vanaf de busterminal een busje aangehouden die naar plaza espanjol gaat. Dat staat met koeienketters op de voorruit. Vanaf dat plein kun je met de teleferico. De gondelbaan. Naar El Alto of naar het zuiden van de stad. Wij zijn naar de boven stad ElAlto gegaan, boven wat van het uitzicht genoten en weer terug. Kosten 6 bol. Pp.nog geen euro. Verder vandaag lui geweest. Hieronder nog wat foto,s.Muziek concours muziek concours op het plein

Wil in het eethuisje

Eethuisje lapaz

Trappen El Alto de tappen op ElAlto met het uitzicht op LaPaz.

1. Henk en Renske:
    21 september 2016
    Heerlijk die verslagen, wat zijn jullie toch een vrijbuiters. Volg jullie elk verslag. Mooie foto's.
  2. Lenie en Hans:
    21 september 2016
    Super leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Fijne fietstocht!
  3. Geerhard:
    21 september 2016
    Leuk om jullie zo te volgen wij kijken elke dag wel even, succes verder