Bij klaar voor vertrek.

1 juni 2026 - Stolwijk, Nederland

Morgen gaan we op pad. De fietsen worden weer opgeladen en we gaan met ons tentje achterop naar de Wadden. Globaal rijden we rondje om het IJsselmeer met een uitstap naar Texel, Vlieland en Terschelling. Of we alle 3 de eilanden bezoeken zien we wel. Hangt af van de mogelijkheden om over te varen van Texel naar Vlieland en van Vlieland naar Terschelling. We laten ons verrassen. Nu maar hopen dat het weer ons goed gezind is. Voor morgen worden er wat buien voorspeld. We zien wel. We zullen niet smelten. We hopen nabij Amsterdam te overnachten.

De bagage stapelt zich op.

Foto’s

9 Reacties

  1. Jacklyn Koot:
    1 juni 2026
    Een hele mooie reis gewenst Wil en Abe! Veel plezier op de Wadden.
  2. Sjaak Mes:
    1 juni 2026
    Fijne fietsdag morgen. Voor nu succes met het inpakken en de andere voorbereidingen.
    We gaan jullie volgen !
  3. Sjaak Mes:
    1 juni 2026
    Vergeet je pot Beijersche honing niet mee te nemen, Abe !!!
  4. Connie:
    1 juni 2026
    Leuk! Gaan wij deze zomer ook weer doen. Inclusief wat overtochten met de Minerva van de Eilandhoppers. Zeker de moeite waard!
  5. Dick en Hanneke:
    1 juni 2026
    Geniet van jullie trip, natuurlijk met goed weer.
  6. Renske en Henk:
    1 juni 2026
    Heel veel plezier. Eiland hoppen vanaf Texel.
  7. Magda:
    2 juni 2026
    Heel veel plezier, geniet ervan
  8. K Manders:
    2 juni 2026
    👍 Fijne 🚲toer gewenst! Hartegroet van WenK
  9. Mary Ann Hayman:
    11 juni 2026
    It is all in what you wear when it comes to rain!

Jouw reactie