Ottobeuren naar het Garda meer

25 juni 2022 - San Felice del Benaco, Italië

Ik was amper klaar met het verhaal gisteravond toen het begon te regenen. We lopen na een heerlijke sakade en frietjes, plus een pul duits bier, door ern zacht regentje terug baar ons hotel. Na een heerlijke nacht en een goed ontbijt, rijden we 8 uur weg. Het is weer droog na de regen van gister avond. Af een toe een druppel op de voorruit. Net over de fernpas stoppen we. Koffie en  de auto laden. De laadpaal in het hotel was erg traag. De accu was maar 62% vol bij vertrek. Hier gaat het super snel. Door naar Riva del Garda. Waar we pas na 2 uur bij zus Sytske aankomen. Het wirdt een kort bezoek. Want we willen op tijd aankomen. Het stuk van Riva naar de start is een weg van 60 km. Waar het niet opschiet.

Daar is het meer

Tegen 6 zijn we er dan. Heel rap tent bouwen. Te laat de bui wacht niet op ons.

Regen op de camping

De avond begint met de aanmelding. Ja, typisch Italia. Ons mailtje is zoek. Maar geen probleem we kunen toch meedoen. Dan gezamenlijk eten pizza. Lekker.  Na een onrustige nacht kruipen we 6.30 uit de tent. Kano inpakken, auto parkeren. De start onder bij de camping is 8.30. Film van de start Maar ook hier piano piano dus tegen 9 gaat we weg. 55 deelnemers. We dansen over de golven een prachtige omgeveing die wel wat vaardigheid van ons eist.

Kasteel op eiland onderweg

Onderweg moeten we regelmatig stoppen om de achterblijvers bij te laten komen. We mogen n.l. niet te ver uit de kant en moeten bijelkaar blijven. 2 uur een stop met een maaltijd.

Middag pauze

Om 6 uur komen we aan bij de overnachtings plek. Een tuin bij een kasteeltje. 8 uur avond eten. We zijn moe en hebben honger.

Kijk het bijgevoegde filmpje van de start.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade