Dag 2 op het Gardameer.

26 juni 2022 - Malcesine, Italië

Na de overnachting bij het kasteeltje in Toscolano. Krijgen we een "ontbijt" een kop koffie of thee en een brioche. Helaas voor ons. Er waren te veel inhalige types dus toen wij aan de beurt waren, ja je raad het al waren ze op. Gelukkig hebben we brood met kaas. Kwart voor 9 in het water en hup richting noord. Om een uur of 11 een stop, hier kunnen we koffie en wat lekkers kopen.

Strand en volgboot bij koffiestop

Verder over een steeds wilder worden water. Af en toe een flop water in de boot. Maar we genieten volop. Tegen 2 komen we bij een hachthaven waar de luch wordt geserveerd.

Alle kanoos op de kant voor de pauze

Op het meer een internationale kite wedstrijd voor de paralympics. We worden er langs heen gestuurd. Wel fikse wind in de rug en golven van 0,5 tpt 0,7 m hoog waar we overheen dansen. Het is al 5 uur als we bij Limone aanmeren. Hier worden alle boten bij de jachthaven binnen gestald. Wij overnachten i  de sporthal. Wel een kilometer omhoog lopen. Gelukkig ik krijg een lift in het bagage busje.

In de sporthal.

Nu zit ik hier naast onze slaapmatjes om dit verhaal te schrijven. Tot morgen.