8 juni transfer van Marburg naar Nassau

8 juni 2024 - Marburg, Duitsland

Om half 9 vertrekken de chauffeurs met de auto naar Nassau ong. 120 km. Daar parkeren we voor deze week. Terug gaan we met de trein. Onderweg hebben we mooi zicht op de Lahn. Er is veel stroming en ook veel kano,s, allemaal van de verhuurbedrijven langs de rivier. Om half 2 zijn we weer opstation Marburg. Nu nog 3 km lopen naar de camping. Net naast het toilet gebouw zijn vanmorgen een stuk op 15 bijenkasten gezet.

Bijen op de camping

Midden op de camping. Die mogen zich de komende week bezighouden met de vele lindebomen op de camping.

Morgen gaan we van start.

Wil heeft vandaag rustdag ze heeft wat boodschappen gedaan, zo dat we morgen, zondag ook wat hebben. Hier zijn de winkels gewoon dicht op zondag.

Morgen weer mooi weer voorspeld, net als vandaag. Dan gaan we lekker peddelen. De rivier stroomt wel behoorlijk hard. Dat is voor ons een nieuwe ervaring.  Maar dat lezen jullie later wel. Hieronder nog 2 plaatjes van gisteren. De botanische tuin en een bewoner.

Botanische tuin Jong waterkipje

1. Renske en Henk:
    9 juni 2024
    Zo dat gaat weer een mooi tripje worden en vast ook weer een mooi verslag. Die 3 km lopen terug naar de camping was voor jou niet handig. Dat het water hard stroomt komt natuurlijk door al de regen en overstromingen. Ben benieuwd of jullie nog veel hoog water hebben en kunnen zien dat het er geweest is. De Lahn is zo mooi.

Jouw reactie