Kanotrektocht Lahn vertrek

6 juni 2024 - Marburg, Duitsland

Vanmorgen 6 juni 8 uur rijden we weg. Eerst richting Betuwe om een mede reisgenoot Petra op te halen. Vandaar door naar een imker onder Roermond. Hier moet ik nog een aantal foto,s maken voor het Bijenblad. Als we daar om 11 uur binnen komen, worden we met koffie en vlaai ontvangen.  Achter zijn huis heeft hij meer dan 300 kasten staan.  Als de foto,s gemaakt zijn rijden we al bijna direct Duitsland binnen. Bij Keulen duiken we de file in. Maar al na 20 min slaan we af om de auto te laden.  We zitten daar lekker in de zon en eten we een paar boterhammen. Als we 70% vol zijn hebben we genoeg om onze bestemming Marburg te halen. Tegen 6 uur komen we de camping op rijden. Langs de snelstromende Lahn. Er staat flink water na al de regen de laatste tijd.

IMG_20240606_190505901

Op de camping worden we gewaarschuwd dat er wasberen rondlopen die alles wat eetbaar lijkt uit de tent jatten.

IMG_20240606_191615267

Inderdaad al snel loopt er een langs de tenten en jat een oud theezakje. Het wordt dus goed opruimen hier. Op de camping zijn al een een stuk of 9 deelnemers aanwezig en is het al gezellig met elkaar.  Morgen komt er wel een foto van die wasbeer.

1. Renske en Henk:
    9 juni 2024
    Zo die zijn tam en bijdehand

Jouw reactie