Kanotocht over de Zambezie grens Zimbabwe-Zambia.

25 oktober 2019 - Stolwijk, Nederland

Nog 3 dagen voor we vertrekken. Alle voorbereidingen die tijd nodig hebben zijn klaar. Zoals injecties, plannen van onze verblijven in Zimbabwe de vlucht en de transfer van Harare naar Kabila.

zambezi klik op het kaartje om deze groot te bekijken.

Nu nog inpakken, foto materiaal uitzoeken enz. We gaan heel licht op reis, we mogen slechts 10 kg. per persoon meenemen in de kano. Dat wordt dus sorteren. Veel warme kleding in niet nodig, het is daar de komende weken tegen de 40 graden. Ook wordt er heel weinig regen voorspeld. Zojuist hebben we ook bericht ontvangen van ons eerste verblijf in Harare, we worden dinsdagochtend om 3.00 uur opgewacht op de luchthaven. Dat is wel een fijn gevoel, geen gezoek naar vervoer in de nacht. Het zal vermoedelijk niet mogelijk zijn tijdens de kanotocht op de Zambezi rivier om dit blog bij te houden. We hebben er geen bereik of wifi onderweg. Heel misschien halverwege als we een stadje aandoen. We zien wel. Ik zal onderweg mijn verhaal schrijven en foto,s maken. Als we weer bereik hebben terug in Kabila komen die online. Dus stay tuned. Onze hele reis is als het volgt. Stolwijk, Schiphol, Nairobi, Harare, 2 nachten. Over land naar Kabila, 2 nachten, kano tocht 230 km tot vlak voor de grens met Mozambique.zambezi2 klik op het kaartje om deze groot te bekijken.

10 dagen, terug naar Kabila 2 nachten, via Harare 1 nacht en naar huis. We hebben er heel veel zin in.

1. Mieke Docter:
    25 oktober 2019
    Goede reis en veel plezier!
  2. Erna:
    25 oktober 2019
    Een heel mooie reis gewenst. Ben benieuwd naar de verhalen. Veel plezier!
  3. Marion klaas:
    25 oktober 2019
    Prachtige reis voor de boeg .
    Het is lente dus hopelijk niet te warm
  4. Marjan abbenhuis:
    26 oktober 2019
    Mooie reis en veel plezier
  5. Kitty:
    27 oktober 2019
    Wauw, heerlijk zo’n spannende trip! Veel kanoplezier gewenst en ik ga me vast verheugen op schitterende foto’s!