In Valsugana Italiė

2 juli 2020 - Pergine Valsugana, Italië

Ja we zijn er weer opuit. Nu zitten we alweer ruim een week in Italië.  En nee hoor geen Corona problemen. Eerst een paar dagen bij mijn zus Sytske, waar we mijn moeder hebben gebracht. Nu in het schitterende Valsugana in het dorp Pergine.  Tot nu toe gaan we er elke dag opuit. Meest op de fiets, dat gaat hier prima met de vele fietsroutes. Ook een dag met de auto, die klim was te veel, naar paso Vezzene. Wel een prachtige route. Boven een hoogvlakte en heeeeeel veel mooie bloemen. Regelmatig stoppen. Zowel met de fiets als de auto en genieten. Ook al een aantal super zeldzame planten gefotografeerd. Zwart blauwe rapunzel, vogelnestje (een orchidee) een rood bosvogeltje (ook een orchidee) vandaag een brede wespen orchis en ga zo maar door. Wat betreft het reizen met de elektrische auto, geen enkel probleem. In Trentino nu zelfs gratis laden voor gasten. Super. Al met al een aanradervoor iedereen. Nu laat ik wat beelden zien en gaan wij eten. Tot de volgende keer.

Lage di caldonazze en lago di levicoDe weg omhoog op de fiets.Onweer in PergineRood bosvogeltjePasso sole

1. Petra:
    Prachtige foto’s weer !
    Groet van Petra
  2. An:
    Veel plezier Wil en Abe!
    En bedankt voor je "bloemetje van de dag"!
  3. Kitty:
    2 juli 2020
    Fijn dat jullie weer op pad zijn! Mooie foto’s. Wij hebben net twee dagen Pieterpad gelopen. Nu weer thuis. Jullie veel plezier en dank voor het meegenieten! Hartegroet, Kitty